Четете ли книги?

петък, 13 юни 2008 г.

Важно ли е предкомпютърното устройство?

Вече не помня от колко години съм клиент на Глобул.Не съм чак очарована,но това предлага БГ пазарът.Както всички знаем ,когато става въпрос да използваме някаква услуга (в случая мобилен оператор),гледаме да си изберем по-малкото зло.Идиотско е ,но ние не избираме м/у цени,качество на предлаганите услуги и т.н ,а се стараем да изберем оператор ,който ще ни прецака по-малко.Под прецакване разбирам надписване на сметки,загуба на сигнал когато най-мого имаш нужда от телефонът за който си плащаш доста скъпо.Май си говорим най-скъпо в Европа-нали сме баровци :) .А м/у другото най- ме кефи когато да речем в 3 през нощта получа sms с текст :*Vie imate edna neplatena faktura.Molq,platete nezabavno!GLOBUL.Кретения в 3 през нощта.Аз ги разбирам ,че за това в виновен компютъра,но според мен вина има предкомпютърното устройство.В крайна сметка исках да ви разкажа едно друго мое преживяване в офис на Глобул.Отивам аз да си платя сметката в офисът им на Витошка и Гладстон.Вътре се вихри ебати купона-волумето на 6 ,девойка и младеж си цъкат нещо на един компютър!По едно време младежът ме забеляза,а как не му се работеше на миличкият.Стана той и ме запита *За кво сте*?Епа рекох му ,че плащам сметка -Ааааа,може.Отдъхнах си.Имам позволението му да си платя сметката.Уведоми ме ,че ми изтича договорът и в момента мога да го подменя.Съгласих се.Започна се едно безкрайно попълване на документи,подписах се на поне десет листа.Волумето вече е на 12.Спомяте ли си когато имахме уолкмени,а към тях (ако имаш ама много голям късмет) вървяха едни малки колонки?Звукът който се изливаше беше ужасен,но ние слушахме,защото за времето си това беше шамара на гъзара :).Е точно по този начин звучеше и музиката в този Глобул.Помолих да я намалят-заболя ме главата.Дали ми обърнаха внимание?Вече не издържах.Исках да си ходя колкото се може по-бързо.И да се таковам в таковата откъде ми дойде на устата да поискам да си поправят печатната грешка във фактурата която получавам.Всички можете да ми завиждате аз имам най-модерното име в БГ,мои кръстници са Глобул.Здравейте,приятно ми е Теодороа.Защо ли си мислех,че това е лесна работа?За да си поправят собствената грешка,аз трябва да им напиша молба!Егати зора!Те грешат -аз се моля!Вместо да се извинят и да си поправят грешката,те ми губят от ценното време в писане на молби!
Да,за пореден път се убеждавам,че предкомпютърното устройство е много важно.Все пак то управлява компютърът.

Няма коментари: