Четете ли книги?

вторник, 24 юни 2008 г.

„Задочни репортажи от България”

Преди около 8-9 години ми попадна една книга на авторът Георги Марков.Зачетох я от скука.Задочни репортажи от България” това е една уникална книга ,описваща болните амбиции на управляващите по това време комунисти.Родена съм през 1979г и за мен комунистическият строй се състоеше в безгрижно детство-море всяко лято,безплатни кино и сладкарница на първи юни,*Асамблеа Знаме на мира* и куп други забавления.Дочувах у дома разни приказки относно партия ,партийци ,хора на този и онзи,но не ги разбирах.Баща ми беше от онези смелчаци ,който на маса и след няколко изпити ракийки започваше да говори против комунистите ,ставаше ми много странно,когато баба ми и дядо ми запчваха панически да му шъткат и да затварят врати и прозорци та някой добросъвестен съсед партиец да не чуе и да заминеме всички за Белене!Какво е да заминеш за Белене ,разбрах доста по-късно.Доста по-късно разбрах още много неща за които се подочуваше това-онова,но след като прочетох книгата на Георги Марков и някои слухове се оказаха истина,не знаех да се смея ли или да плача.Благодарна съм ,че не съм живяла като голяма по комунистическо време!На всички на които не им е ясно за какво говоря им препоръчвам да прочетат задочните репортажи на един не промит мозък по онова време.

Няма коментари: